Zamena artikla za drugi

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, imate pravo na zamenu uz priložen račun. Ukoliko ste kupovinu artikla izvršili putem Internet prodavnice, zamenu istog artikla možete izvršiti u roku od 14 dana od dana prijema artikla.

Ukoliko želite da izvršite zamenu artikla kupljenog na našem online shop-u molimo Vas da pošaljete šifru, boju i veličinu proizvoda za koji želite da izvršite zamenu na e-mail cs@unitedfashion.rs ili nas pozovite na broj telefona 069 30 85 900 gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene.

Poručeni artikal nije moguće menjati ako je nošen, oštećen na bilo koji način ili nema viseće etikete.


Zamena veličina

Ukoliko ste nakon prijema artikla utvrdili da nije odgovarajuće veličine, imate pravo na zamenu uz priloženi račun. Zamenu artikla možete izvršiti 15 dana od dana prijema artikla, kontakitiranjem našeg call centra na e-mail cs@unitedfashion.rs ili nas pozovite na broj telefona 069 30 85 900 gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene.

Poručeni artikal nije moguće menjati ako je nošen, oštećen na bilo koji način ili nema viseće etikete.


Troškovi zamene


U slučaju zamene robe United Fashion snosi trošak prilikom prvog povrata. Odnosno, kupac snosi troškove transporta spornog artikla do magacina, dok je transport zamenjenog artikla od magacina do adrese trošak United Fashion-a. Za svaku sledeću zamenu Kupac snosi kompletan trošak transporta povrata robe.


Povraćaj sredstava


Pravilnik o postupku i načinu rešavanja reklamacija

Član 1.

Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.unitedfashion.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2.

Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu unitedfashion.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.

Član 3.

Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od šest meseci od dana kupovine. Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

Član 4.

Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo poštom na sledeću adresu Mia Mara d.o.o, Dunavska 86, 11000 Beograd. Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan: .

- u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste.

- proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju.

- dostavi račun.

- dostavi potpisani nalog za ispravku. .

Član 5.

Kupac nema pravo na prigovor ako je: .

- propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika; .

- nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih; .

- kupio proizvod na rasprodaji; .

- kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni; .

- promenio odluku o izboru atrikla.

Član 6.

Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.

Član 7.

U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na: .

- zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod; .

- vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu; .

- otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Član 8.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Mia Mara d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši preko poslovne banke, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Član 9.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.