Ukoliko niste zadovoljni proizvodom kupljenim na našoj internet prodavnici, Vašu reklamaciju ćemo rešiti u najkraćem mogućem roku. Ako ustanovite da je proizvod koji ste kupili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate na sledeći način:
Pošaljite nam informacije s brojem porudžbine ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mail-om na cs@unitedfashion.rs ili putem telefona 069/30-85-900 ili preko društvenih mreža, radnim danima od 8 do 16h.
Na osnovu Vašeg opisa reklamacije, odgovorićemo Vam sa informacijom o tome:
- da li se proizvod može zameniti za novi,
- da li se može za proizvod vratiti novac,
- da li se može naći neko drugačije rešenje problema.
U slučajevima kad se proizvod može zameniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, pošiljku šaljete na adresu koja se nalazi u povratnicama, koje dobijate prilikom kreiranja zemene ili povrata novca. Kada nam pošiljka stigne od Vas, putem maila dobijate obaveštenje o prispeću pošiljke u naš magacinski prostor. Povrat novca ili zamena za novi proizvod biće izvršena u roku od 7 - 10 radnih dana od prijema istog.
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 069/30-85-900, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail cs@unitedfashion.rs i opišete kakav problem imate. Ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Zvaničan Pravilnik o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći OVDE.
Preuzmite reklamacioni list OVDE.